A visszaküldéshez szükséges lépések:
Hogyan működik:
A visszaküldési jog 14 naptári nap, amely mind a természetes személyekre, mind azokra a jogi személyekre vonatkozik, akik az (SC Tabara Telecom SRL)-től vásároltak termékeket.
A termékek 14 napon belüli visszaküldésének előnyére, a visszaküldéshez szükséges fenti lépéseket kell követni.
Vigyázat!!!
A csomag visszaküldési díja ingyenes, és azt mi álljuk.
A visszatérítés csak 10 naptári napon belül lejben nyitott bankszámlára történik.
A termékek akkor jogosultak visszaküldésre, ha ugyanolyan állapotban vannak, mint ahogy kiszállították (nincs karc, sérülés, hiányzó tartozékok, hiányos csomagolás). A termékek megsérülése vagy eladhatatlan állapotba helyezése a visszaküldés megtagadásához vagy más termékekkel való cseréjéhez vezet.
A kézbesítéstől számított 14 naptári napon belül elküldött kéréseket a továbbiakban nem vesszük figyelembe.
A kiszállított termékek visszaküldését kérheti, ha az alábbi helyzetek valamelyikében van:
Így a fogyasztónak joga van a vásárlástól való elállásáról a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül írásban értesíteni a kereskedőt, kötbér nélkül és indoklás nélkül.
Ha a terméket olyan állapotban küldik vissza, amelyben már nem értékesíthető újként, karcok, sérülések, hiányzó tartozékok, hiányos csomagolás) fenntartjuk a jogot a visszaküldés megtagadására.
Ez a kitétel érvényes. konf. O.G. 1302000, az erről az oldalról távoli kommunikációs technikával történő termékek vásárlása esetén, az O.G. 1302000 art. 2 betű e, a román jogszabályokból.
A fogyasztó a következő típusú szerződéseket nem mondhatja fel egyoldalúan, kivéve, ha a felek másként állapodtak meg:
Termékek vagy szolgáltatások szállítására vonatkozó szerződések, amelyek ára a pénzügyi piaci árfolyamok olyan ingadozásaitól függ, amelyeket a kereskedő nem ellenőrizhet;
A fogyasztó specifikációi szerint megkötött termékek vagy kifejezetten személyre szabott termékek szállítására vonatkozó szerződések, valamint olyanok, amelyek természetüknél fogva nem küldhetők vissza, vagy amelyek gyorsan leromolhatnak vagy megromolhatnak;
Hang-, videofelvételek vagy számítógépes programok biztosítására vonatkozó szerződések, ha azokat a fogyasztó felbontotta.
Amennyiben a személyre szabott termékek visszaküldésével kapcsolatos problémák nem oldódnak meg békés úton, a jogi osztály megteszi a szükséges intézkedéseket, beleértve a jogi lépéseket a megrendelt termékek átvételét megtagadó vásárlóval szemben.
Kivételt képeznek azok az esetek, amikor a termékeket kizárólag gyártási hibákkal szállítják, ilyenkor az ezt bizonyító fotók alapján intézkedni lehet a termék azonos termékre cseréjéről
A kért termékek nem felelnek meg a webhelyen található előírásoknak:
Ha a megrendelt termékről kiderül, hogy nem felel meg az ajánlatunkban leírtaknak, kérheti annak visszaküldését csere céljából, vagy a termék értékének teljes visszatérítését.
Amennyiben megegyezés szerint cseréljük ki a kínálatunkban szereplő termékre. magasabb értékű, akkor a különbözetet fizeti, illetve alacsonyabb érték esetén részleges visszatérítést kap a cseretermék értékéig. A cseretermék visszaküldési és szállítási költségeit, ha van, az Sc Tabara Telecom SRL viseli.
Nem működő termékek a kézhezvételtől számított első 24 órában, vagy sérült csomagok:
Ha az átvett termék a tényleges átvételtől számított első 24 órában nem működik, futárral házhoz átvétel - ezzel kapcsolatban panaszt tehet, és ezen határidőn belül kérheti a termék visszaküldését, új termékre cserélése érdekében .
Azoknál a termékeknél, amelyeknél a küldemény futárral történő átvételekor látható sérülés látható, javasoljuk az átvétel visszautasítását.
A hibásan kézbesített termékek:
Ha a megrendelt terméktől eltérő terméket kapott, kérjük, mielőbb jelezze, hogy a terméket visszaküldhessük és kicserélhessük a megfelelőre. A megfelelő termék visszaküldésének és szállításának minden költségét az Sc Tabara Telecom SRL viseli.
Megjegyzés:
A termékek akkor jogosultak visszaküldésre, ha ugyanolyan állapotban vannak, mint ahogy kiszállították (nincs karc, sérülés, hiányzó tartozékok, hiányos csomagolás). A termékek megsérülése vagy eladhatatlan állapotba helyezése a visszaküldés megtagadásához vagy más termékekkel való cseréjéhez vezet.